تجهیزات استخر، سونا و جکوزی

مجله آرامیس در این مقاله به تجهیزات استخر، سونا و جکوزی می پردازد. در اینجا اساسی ترین و مهم ترین تجهیزات مطرح می شوند. پمپ ها، فیلترها، پاک کننده ها، کلرزن ها، شلنگ جمع کن ها، اسکیمرها و سایر تجهیزات از اهمیت ویژه ای در استخر، سونا و جکوزی دارند.

در قلب این تجهیزات استخر، پمپ و فیلتر از سخت افزارهای مهم جهت گردش و تمیزکننده آب به شمار می روند. استفاده از برندهای مطرح همچون کالمو و ایماکس اهمیت نقش بسزایی در کارائی محیط دارد. پیشگامان توسعه آرامیس این دو برند را به صورت انحصاری در دست دارد و تمامی تجهیزات مربوط به این دو برند را به کاربران خود با گارانتی معتبر ارائه می دهد.

تجهیزات استخر، سونا و جکوزی
تجهیزات استخر، سونا و جکوزی

اطلاعات تجهیزات استخر

کالمو از محبوب ترین برندهای وسایل استخر به شمار می رود، انتخاب برندهای برتر سلامت و ایمنی فضای استخر را تضمین می کند. نصب بهترین تجهیزات کالمو بواسطه آرامیس در سریع ترین زمان ممکن امکانپذیر است و می توانید با یک انتخاب درست در تمامی فصول از تجهیزات خود لذت کافی را ببرید.

پمپ های استخری:

یکی از مهم ترین تجهیزات پمپ ها می باشند، چراکه بدون آنها انتقال آب به سایر قسمت ها مقدور نیست، همه چیز به سرعت شروع پاشیدن آب بستگی دارد. تجهیزات پمپاژ برای کل سیستم فیلتراسیون و بهداشت اهمیت بسزا دارد و به همین دلیل سفارش پمپ های استخر و قطعات استخر جایگاه ویژه ای دارد.

پمپ سیرکولاتور، پمپ تصفیه استارمکس، پمپ تصفیه کالمو و پمپ سیرکولاتور خطی از مهم ترین پمپ های بکار رفته در استخر می باشند. بدون شک برند کالمو برترین پمپ ها را ارائه می دهد.

فیلترهای استخر:

فیلتر استخر برای حذف میلیون ها ذره ریز و نامرئی وسیله ای بسیار مناسب و کاربردی است، اگر فیلترهای نبودند آب کدر می شد و به مرور این آلودگی شدت می گرفت. دومین قطعه مهم در تجهیزات استخر، سونا و جکوزی فیلترهای هستند.

فیلترها همانند پمپ ها اگر به درستی کار نکنند سیستم را با خطا مواجه می سازند. تمامی فیلترها اعم از فیلتر شنی کالمو، فیلتر جکوزی، فیلتر کارتریجی در این خانواده قرار می گیرند. فیلترشنی کالمو و فیلترشنی ایماکس از محبوب ترین این خانواده به شمار می روند.

تجهیزات استخری کالمو
تجهیزات استخری کالمو

تصفیه کننده های شیمیایی:

ارائه یک جریان ثابت و ضدعفونی کننده به آب استخر برای حفظ آب تمیز و شفاف بسیار مهم است. تجهیزات بهداشتی در استخر شنا شامل کلریناتورهای قرص، فیدرها و شناورها، و ژنراتورهای کلر آب نمک است. یکی دیگر از مقوله‌های مهم سخت‌افزاری استخر، زمانی که فیدرهای شیمیایی یا سلول‌های نمکی تولید کلر را متوقف می‌کنند، فیلتر استخر دیگر نمی‌تواند ادامه دهد!

هیترهای برقی:

خیلی ها دنبال وسایل لوکس می باشند اما هیتربرقی سونا خشک کالمو تمام خواسته های کاربر را تامین می کند. گرم کننده ها در فصول مختلف نقش مهمی را ایفا می کنند و حضورشان پراهمیت است.

تجهیزات تمیز کردن استخر:

یکی دیگر از تجهیزات استخر که احتمالاً اختیاری است، تمیزکننده خودکار استخر است. آرامیس همچنین ابزارهای دستی تمیز کردن استخر را نیز ارائه می دهد، پاک کننده های استخر کالمو مثل: فیلترشنی، جاروبرقی، شلنگ جمع کن کالمو می توانند بهترین دوست تجهیزات استخر شما باشند!

در پایان

محصولات استخری مانند این ها به طور مداوم خاک، برگ، حشرات و هر چیز دیگری را که نمی خواهید از آب جمع آوری می کند، مانند جلبک ها، باکتری ها و سایر میکروب ها که می توانند در استخرهای شنای فیلتر نشده، گردش نشده و تصفیه نشده رشد کنند.

مجموعه پیشگامان توسعه آرامیس سعی براین داشته که برترین محصولات را در زمینه استخر، سونا و جکوزی ارائه دهد. جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. کارشناسان مجرب مجموعه در ساعات اداری پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا